Tävlingsklasser 2024
Årets Din Bästa Sida har flera nya klasser, som ger er fler möjligheter att skapa nytänkande kommunikation än någonsin! Det finns hela åtta olika klasser att tävla och vinna priser inom.
Nykomlingar i det här sammanhanget är Gratistidning och Native, som du kan läsa mer om nedan.
Röda tråden
Kommunicera med dina kunder i flera kanaler. Här bedöms hur du använder olika mediers styrkor för att få maximal effekt. Under 14 dagar genomför du en kampanj som går både i print och digitalt.
Årets kampanj
En kampanj som ska ha gått i någon av våra tävlingsklasser, men ska utöver det även innehålla något mer såsom egna kanaler, utomhus, butiksmaterial, sociala medier m.m.
Digitalt Utbud
Visa dina kunder dina bästa deals! Målet är att skapa trafik till din hemsida, din webbshop eller att få in kunderna i butiken.
Helsida utbud
Väck dina kunders köplust och få dem att bejaka den. Nå ut till en stor och köpstark målgrupp genom synlighet i Borås Tidning och Ulricehamns Tidning.
Digitalt Varumärke
Att bygga och förstärka ditt varumärke har aldrig varit viktigare än nu. Nå kunderna där de är – hemma, på jobbet, på språng eller på gymmet. Skapa relationer och engagemang i våra kanaler bt.se och ut.se.
Helsida Varumärke
Vi har arenan för dig som vill stärka ditt varumärke med egen identitet och attityd. Nå dina kunder och skapa relationer i ett seriöst och exklusivt forum för Sjuhärad.
Native
Nativeannonser når din målgrupp på ett naturligt och engagerande sätt. Öka din synlighet och skapa en starkare relation med dina potentiella kunder. Använd relevant text och bilder för att fånga uppmärksamhet och öka engagemang. Ni kan delta i denna klass oavsett om ni vill synas i tidningen eller på webben med ert innehåll.
Gratistidning
Nytt för i år har vi bjudit in Markbladet, STT, Knallebladet och AnnonsMarknán att ingå i tävlingen. Här premieras de som nyttjar mediet och en helsidas möjligheter på bästa sätt oavsett om det är en utbuds- eller varumärkesannons.